Workshop
20. maj 2020 2022-09-19 15:49Workshop
WORKSHOP
Enkle & effektive redskaber
Der løbes stærkt på de danske arbejdspladser i disse tider, og I ønsker jer sikkert, ligesom mange andre, flere timer i døgnet. Tryk på pause, og lær i stedet, hvordan I kan gribe opgaverne anderledes an på vores 1/2 dags workshop med fokus på tidsoptimering.
Vi stiller skarpt på, hvordan I får mere luft i hverdagen, og hvordan I gør arbejdsdagen nemmere og mere overskuelig.
Indhold – Tidsoptimering
Vi stiller skarpt på tidsoptimering, effektivitet og e-mail håndtering, og vi dækker følgende områder:
Udbytte
På vores workshop i tidsoptimering, vil I lære:
Vi henvender os til alle medarbejdere og ledere, som ønsker at få mere viden omkring tidsoptimering, og styr på bunkerne, der fylder alt for meget både mentalt, fysisk og elektronisk.
Workshoppen med fokus på tidsoptimering er en vekselvirkning mellem teori, dialog og små opgaver
Ca. en uge op til workshoppen, udsender vi et online spørgeskema, som har til formål at klarlægge jeres adfærd og vaner i forbindelse med mail- og kalendersystem.
Vi er specialister i tidsoptimering, og vi viser jer, hvordan I udnytter Outlook og Lotus Notes mest effektivt. Workshoppen vil tage udgangspunkt i den version, I har til rådighed.
Varighed: Workshoppen varer ca. 1/2 dag, men kan tilpasses efter behov.
Som tillæg til workshoppen er der, for dem der måtte have behov, mulighed for en personlig implementeringskonsultation. Her vil I sammen med vores tidscoach få hjælp til bruge redskaberne fra workshoppen i jeres hverdag.
Workshoppen afholdes også på engelsk, hvis der er behov for dette.

Maria Nittegaard Petersen
INdehaverKontakt os
Kontakt os på mail@timeconsult.dk, på tlf. +45 70 23 31 41 eller via formularen herunder, hvis I vil have konkrete redskaber til tidsoptimering.
Læs evt. mere om vores åbne kursus – VIND TID – SKAB OVERBLIK – her