TIDSOPTIMERING - ENKLE & EFFEKTIVE REDSKABER 

Der løbes stærkt på de danske arbejdspladser i disse tider, og I ønsker jer sikkert, ligesom mange andre, flere timer i døgnet. Tryk på pause, og lær i stedet, hvordan I kan gribe opgaverne anderledes an på vores 1/2 dags workshop med fokus på tidsoptimering.

Vi stiller skarpt på, hvordan I får mere luft i hverdagen, og hvordan I gør arbejdsdagen nemmere og mere overskuelig.

HVEM ER I?

Vi henvender os til alle medarbejdere og ledere, som ønsker at få mere viden omkring tidsoptimering, og styr på bunkerne, der fylder alt for meget både mentalt, fysisk og elektronisk.

 

UDBYTTE

På vores workshop i tidsoptimering, vil I lære:

✔ at skabe mere ro og tid i hverdagen

✔ at holde fyraften med en tom indbakke og et ryddeligt skrivebord

✔ at udnytte jeres e-mail- og opgavesystem effektivt

 

INDHOLD - TIDSOPTIMERING

Vi stiller skarpt på tidsoptimering, effektivitet og e-mail håndtering, og vi dækker følgende områder:

-  ubevidste rutiner, der ikke fremmer effektivitet eller overskud

-  mailhåndtering & opgavestyring

-  optimal indretning af skrivebordet og arbejdspladsen

-  fokuseringsredskaber

METODE & VARIGHED

Workshoppen med fokus på tidsoptimering er en vekselvirkning mellem teori, dialog og små opgaver

Ca. en uge op til workshoppen, udsender vi et online spørgeskema, som har til formål at klarlægge jeres adfærd og vaner i forbindelse med mail- og kalendersystem.

Vi er specialister i tidsoptimering, og vi viser jer, hvordan I udnytter Outlook og Lotus Notes mest effektivt. Workshoppen vil tage udgangspunkt i den version, I har til rådighed.

Varighed: Workshoppen varer ca. 1/2 dag, men kan tilpasses efter behov.

Som tillæg til workshoppen er der, for dem der måtte have behov, mulighed for en personlig implementeringskonsultation. Her vil I sammen med vores tidscoach få hjælp til bruge redskaberne fra workshoppen i jeres hverdag.

Workshoppen afholdes også på engelsk, hvis der er behov for dette.


KONTAKT

Kontakt os på mail@timeconsult.dk eller på tlf. +45 70 23 31 41, hvis I vil have konkrete redskaber til tidsoptimering.

Læs evt. mere om vores åbne kursus - VIND TID - SKAB OVERBLIK - her 

STRUER KOMMUNE

Jeg har fået ro på, da jeg nu næsten altid har en tom indbakke. Skal ikke huske alt det jeg skal nå, for jeg VED at jeg kommer til det i min kalender på rette tid. 

INGE JOHANNESEN

Print Friendly, PDF & Email

Vi bruger cookies til at forbedre vores hjemmeside og din oplevelse, når du bruger den. Cookies anvendes til væsentlig drift af dette websted og er allerede blevet indstillet. For at finde ud af mere om de cookies vi bruger og hvordan man sletter dem, se vengligst vores cookie- og privatlivspolitik.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close